Irodánk rendelkezésre állása a pandémia ideje alatt is változatlan. Munkatársaink elsősorban az irodai munkahelyeken, részben pedig home office rendszerben dolgoznak, a megfelelő higiéniai intézkedések betartása mellett. Továbbra is a megszokott magas minőségű szolgáltatásokkal állunk ügyfeleink rendelkezésére, emellett azonban elsődleges prioritás számunkra ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme.
Telefonon, postai úton és e-mailben a szokásos módon vagyunk elérhetőek. Dokumentumok postán, futárral vagy e-mailben küldhetők részünkre, illetve felhő megoldásunk révén feltölthetők digitális rendszerünkbe.
A zökkenőmentes és hatékony munkafolyamatok garantálása érdekében nagyrészt digitális megoldásokra támaszkodunk. Számítógépes rendszerünket a távoli elérésnek köszönhetően fennakadás nélkül használjuk. A rendszer bárhol biztosítja az adózási-, számviteli és könyvvizsgálati szoftvereink elérhetőségét, akár a munkahelyen, akár otthonról dolgozunk.
Rendszerünk lehetővé teszi számunkra azt is, hogy biztonságosan és hatékonyan kezeljük a digitalizált dokumentumokkal, mint például a szerződéseket vagy a számviteli bizonylatokat. Minden adóbevallást elektronikusan nyújtunk be, és digitális könyvvizsgálati és számviteli szoftverünk biztosítja annak lehetőségét, hogy a teljes könyvvizsgálati és számviteli folyamatot papírmentesen kezeljük.
Az általunk bevezetett fejlett technológia nemcsak a munkafolyamatok hatékonyságát és nyomonkövethetőségét biztosítja, hanem lehetőséget ad a munkánk során kezelt számos adat és dokumentum biztonságos tárolására is. Kiemelten fontos számunkra az adatbiztonság és az adatvédelem, valamint a GDPR-nek való megfelelés.
Jelentős befektetések révén sikerült megvalósítanunk irodánk magasfokú digitalizálást, mindezek ellenére megtartottuk a kis iroda előnyeit. Munkánk egyik alapeleme a rendszeres személyes kapcsolattartás ügyfeleinkkel, melynek során számos céggel sokéves sikeres együttműködést alakítottunk ki.
Ügyfeleink nagy része Magyarországon működő nemzetközi cég, ezért a személyes találkozók mellett évek óta használjuk a digitális kommunikációt. A világjárvány miatti utazási korlátozások révén azonban az online kapcsolattartás ma fontosabb, mint valaha.
Sokéves tapasztalattal rendelkezünk a különböző típusú digitális kommunikációs szoftverek használatában. Az Ön igényeinek függvényében használhatjuk például a Skype for Business-t, a Google Meet-et, a Zoom-ot, a Teams-t vagy bármilyen más konferenciaszoftvert. Számos ügyfelünkkel egyszerűen telefonon vagy e-mailen kommunikálunk.
A digitális kommunikációval rendkívül pozitív tapasztalatokat szereztünk. Hatékony és költségtakarékos, mivel megtakarítható az utazással kapcsolatos költség és időráfordítás, továbbá a résztvevők a világ bármely pontjáról bekapcsolódhatnak a megbeszélésbe.
A jelenlegi helyzetben fokozottan előtérben álló online kapcsolattartás mellett nyitottak vagyunk személyes találkozók és megbeszélések lebonyolítására is, amelyek során fokozottan ügyelünk a biztonsági intézkedések betartására. Budapesten egy nemzetközi irodaépületben illetve egy külön kapunyitó rendszerrel rendelkező épületben vagyunk elérhetőek. Így adottak az optimális feltételek személyes találkozók biztonságos lebonyolítására a social distancing jegyében.
Mind az irodai munkavégzés, mind a személyes találkozók lebonyolítása során fontos számunkra a megfelelő óvintézkedések és a szigorított higiéniai szabályok betartása, annek érdekében, hogy elősegítsük ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzését.
Célunk, hogy maradandó értékeket teremtsünk ügyfeleink részére.
Ehhez kiemelkedő minőségű szolgáltatásokkal járulunk hozzá a következő területeken:
Esettanulmányainkban néhány gyakorlati példa segítségével mutatjuk be tevékenységünket és az ügyfeleink számára elért előnyöket:
A member firm of DFK International a worldwide association of independent accounting firms and business advisers