Dr. Gyarmathy és Társai Kft.   ┃   Dr. Gyarmathy Ügyvédi Iroda

Folyamatosan rendelkezésre állunk!

Folyamatosan rendelkezésre állunk!

 

Irodánk rendelkezésre állása a pandémia ideje alatt is változatlan. Munkatársaink elsősorban az irodai munkahelyeken, részben pedig home office rendszerben dolgoznak, a megfelelő higiéniai intézkedések betartása mellett. Továbbra is a megszokott magas minőségű szolgáltatásokkal állunk ügyfeleink rendelkezésére, emellett azonban elsődleges prioritás számunkra ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme. 

Telefonon, postai úton és e-mailben a szokásos módon vagyunk elérhetőek. Dokumentumok postán, futárral vagy e-mailben küldhetők részünkre, illetve felhő megoldásunk révén feltölthetők  digitális rendszerünkbe.

Digitalizáció és számítógépes rendszerek

A zökkenőmentes és hatékony munkafolyamatok garantálása érdekében nagyrészt  digitális megoldásokra támaszkodunk. Számítógépes rendszerünket a távoli elérésnek köszönhetően fennakadás nélkül használjuk. A rendszer bárhol biztosítja az adózási-, számviteli és könyvvizsgálati szoftvereink elérhetőségét, akár a munkahelyen, akár otthonról dolgozunk.

Rendszerünk lehetővé teszi számunkra azt is, hogy biztonságosan és hatékonyan kezeljük a digitalizált dokumentumokkal, mint például a szerződéseket vagy a számviteli bizonylatokat. Minden adóbevallást elektronikusan nyújtunk be, és digitális könyvvizsgálati és számviteli szoftverünk biztosítja annak lehetőségét, hogy a teljes könyvvizsgálati és számviteli folyamatot papírmentesen kezeljük.

Az általunk bevezetett fejlett technológia nemcsak a munkafolyamatok hatékonyságát és nyomonkövethetőségét biztosítja, hanem lehetőséget ad a munkánk során kezelt számos adat és dokumentum biztonságos tárolására is. Kiemelten fontos számunkra az adatbiztonság és az adatvédelem, valamint a GDPR-nek való megfelelés.

Jelentős befektetések révén sikerült megvalósítanunk irodánk magasfokú digitalizálást, mindezek ellenére megtartottuk a kis iroda előnyeit.  Munkánk egyik alapeleme a rendszeres személyes kapcsolattartás ügyfeleinkkel, melynek során számos céggel sokéves sikeres együttműködést alakítottunk ki.

Személyes megbeszélések

Ügyfeleink nagy része Magyarországon működő nemzetközi cég, ezért a személyes találkozók mellett évek óta használjuk a digitális kommunikációt. A világjárvány miatti utazási korlátozások révén azonban az online kapcsolattartás ma fontosabb, mint valaha. 

Sokéves tapasztalattal rendelkezünk a különböző típusú digitális kommunikációs szoftverek használatában. Az Ön igényeinek függvényében használhatjuk például a Skype for Business-t, a Google Meet-et, a Zoom-ot, a Teams-t vagy bármilyen más konferenciaszoftvert. Számos ügyfelünkkel egyszerűen telefonon vagy e-mailen kommunikálunk.

A digitális kommunikációval rendkívül pozitív tapasztalatokat szereztünk. Hatékony és költségtakarékos, mivel megtakarítható az utazással kapcsolatos költség és időráfordítás, továbbá a résztvevők a világ bármely pontjáról bekapcsolódhatnak a megbeszélésbe.

A jelenlegi helyzetben fokozottan előtérben álló online kapcsolattartás mellett nyitottak vagyunk személyes találkozók és megbeszélések lebonyolítására is, amelyek során fokozottan ügyelünk a biztonsági intézkedések betartására. Budapesten egy nemzetközi irodaépületben illetve egy külön kapunyitó rendszerrel rendelkező épületben vagyunk elérhetőek. Így adottak az optimális feltételek személyes találkozók biztonságos lebonyolítására a social distancing jegyében. 

Mind az irodai munkavégzés, mind a személyes találkozók lebonyolítása során fontos számunkra a megfelelő óvintézkedések és a szigorított higiéniai szabályok betartása, annek érdekében, hogy elősegítsük ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzését.

If you have any questions concerning the above, please do not hesitate to contact us!
© 2021 Gyarmathy&Partners    |    Tax, Accounting and Law Firm in Budapest, Hungary


Célunk, hogy maradandó értékeket teremtsünk ügyfeleink részére.
Ehhez kiemelkedő minőségű szolgáltatásokkal járulunk hozzá a következő területeken:


Esettanulmányainkban néhány gyakorlati példa segítségével mutatjuk be tevékenységünket és az ügyfeleink számára elért előnyöket:


A member firm of DFK International a worldwide association of independent accounting firms and business advisers



Szolgáltatások

Könyvvizsgálat

  • Miért szükséges a könyvvizsgálat?
  • Könyvvizsgálat gyakorlati szemszögből
  • Különleges könyvvizsgálatok
  • Vagyonértékelés

Adótanácsadás

  • Magyar és nemzetközi adótanácsadás
  • Adóbevallások és adóvizsgálatok
  • Adótervezés
  • Jogi képviselet adózási kérdésekben
  • ÁFA visszatérítése külföldi cégek részére

Számviteli szolgáltatások

  • Számvitel és könyvelés
  • Outsourcing
  • Bérszámfejtés
  • Székhelyszolgáltatás

Gazdasági jogi szolgáltatások

  • Cégbejegyzés
  • Gazdasági és kereskedelmi jog
  • Tulajdonjog
  • Munkajog
  • Átvilágítás jogi szempontból
  • Jogviták és peres képviselet

Akkreditációk