Székhelyszolgáltatásainkat azoknak a nemzetközi vállalkozásoknak ajánljuk, amelyek nem kívánnak saját magyarországi székhelyet fenntartani. Az állandó, cégbíróságon bejegyzett székhely kiegészítő, exkluzív szolgáltatás azon ügyfeleink számára, akik részére adótanácsadási, könyvelési illetve outsourcing szolgáltatásokat nyújtunk.
Bizonyos esetekben az újonnan alapított magyar leányvállalatoknak ideiglenes székhelyre van szüksége. Ilyen esetekben a székhelyszolgáltatáson túlmenően az alapítás és a cégbejegyzés teljes jogi, adóügyi és számviteli folyamatát elintézzük.
Hivatalos üzleti címet nyújtunk ügyfeleink részére Budapest központi részén, koordináljuk a hivatalos ügyeket és továbbítjuk a levelezést a cég számára. Angolul vagy németül is vállaljuk a kommunikációt ügyfeleinkkel.
A prémium székhelyszolgáltatás keretében az Ön részére érkező telefonhívások angolul vagy magyarul kerülnek megválaszolásra az Ön cége nevében. A fentieken túl opcionális rendszerben lehetőség van tárgyaló bérlésére és irodai szolgáltatások igénybevételére egy modern irodaházban.
Ezt az opciót a standard székhelyszolgáltatásunk kiegészítéseként ajánljuk, elsősorban azon cégek részére, amelyeknek alkalmanként szükségük van tárgyalókra és irodahelyiségekre.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy bemutathassuk Önnek az Ön igényeinek legjobban megfelelő megoldást!
Írjon nekünk az info@gyarmathy.hu címre
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy székhelyszolgáltatást nem nyújtunk különálló szolgáltatásként, hanem az csak professzionális megoldásaink szerves részeként áll rendelkezésre, ideértve az adótanácsadást, a jogi szolgáltatásokat, a könyvelést és az outsourcingot.
Célunk, hogy maradandó értékeket teremtsünk ügyfeleink részére.
Ehhez kiemelkedő minőségű szolgáltatásokkal járulunk hozzá a következő területeken:
Esettanulmányainkban néhány gyakorlati példa segítségével mutatjuk be tevékenységünket és az ügyfeleink számára elért előnyöket:
A member firm of DFK International a worldwide association of independent accounting firms and business advisers
Helyi megoldások
nemzetközi vállalatok
részére
Professzionális tanácsadás.
Elismert vállalatok bizalmával.
Számviteli szolgáltatásaink igazodnak ügyfeleink igényeihez: néhány ügyfelünk tartósan kiszervezi hozzánk könyvelését, míg mások csak ideiglenes számviteli szolgáltatásokat igényelnek, addig, amíg az új cég számviteli részlegét felkészítjük a könyvelés átvételére.
Szolgáltatásunk ezért kiterjed a Magyarországon újonnan alapított leányvállalatok esetében az integrált számviteli rendszerek felépítésében való közreműködésre. Már fennálló számviteli rendszer esetén professzionális szinten vállalunk számviteli tanácsadást, amelyet számos cég elsősorban a működés kezdeti időszakában ítél hasznosnak. Szükség esetén javaslatokat teszünk az IAS, IFRS vagy US-GAAP standardoknak történő megfelelés terén is.
Vállaljuk olyan vállalkozások teljeskörű könyvelését, amelyek ezt nem saját munkavállalóik révén kívánják megoldani. Szolgáltatásunk tartalmazza a beszámolókészítést továbbá az adóbevallások elkészítését is. Ilyen esetekben az anyavállalat integrált rendszeréhez illetve igény esetén a IAS, IFRS vagy US-GAAP standardokhoz illeszkedő számviteli struktúrát alkalmazunk. A folyamatos könyvvezetés során a vállalkozás igényeinek megfelelő formában és gyakorisággal szolgáltatunk információkat. Fontos számunkra a megbízóinkkal történő folyamatos kapcsolattartás és az időközben felmerülő kérdések pontos és gyors megválaszolása.
Teljesen digitális könyvelési platformunk valós idejű hozzáférést biztosít ügyfeleink részére számviteli adataikhoz, biztosítva a pontosságot, átláthatóságot és hatékonyságot.
A teljesen digitális könyvelési rendszer további hasznos funkciója az ügyfeleink igényeire szabott, részletes pénzügyi jelentések készítése. Az egyéni paraméterezés alapján kialakított riportok értékes betekintést biztosítanak a vállalkozás vezetése és tulajdonosai számára a cég számviteli adataiba, jövedelmezőségébe, vagyoni helyzetébe és likviditásába, lehetővé téve a sikeres döntéshozatalt.
A rendszer további fontos előnye az ügyfeleink és könyvelőik közötti hatékony, digitális együttműködés. A platform lehetővé teszi a közvetlen kommunikációt és a dokumentumok megosztását.
Bár a legtöbb magyarországi cég magyar forintban könyvel, ez nem feltétlenül ideális a nemzetközi tevékenységet folytató vállalkozások számára. Szolgáltatásaink keretében vállaljuk a számviteli rendszer devizás könyvelésre, például EUR-ra, USD-re vagy CHF-re történő átállítást és a könyvek devizában történő vezetését outsourcing formájában.
Bérszámfejtési szolgáltatásainkat olyan cégeknek ajánljuk, amelyek számára fontos a fizetések bizalmasságának biztosítása, illetve amelyeknél nem gazdaságos a saját bérszámfejtési részleg kiépítése. Bérszámfejtési szolgáltatásaink magukban foglalják a személyi jövedelemadó, nyugdíj- és egészségbiztosítási alapok, valamint az egyéb járulékok számfejtését és bevallását is.
Ezen szolgáltatásaink címzettjei azok a külföldi vállalkozások, akik Magyarországi tevékenységük folytatásához nem kívánnak központi adminisztratív irodát létrehozni. A székhelyszolgáltatás keretében üzleti címet biztosítunk Budapest központi részén található irodánkban és elvégezzük a kapcsolódó feladatokat, mint például a levelezés továbbítása, adminisztráció ill. iktatás. A székhelyszolgáltatást a könyvelési outsourcing szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfeleink részére kínáljuk kiegészítő szolgáltatásként.